بازیافت پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

بازیافت پلی استایرن
ایده کسب و کار هوشمند
بازیافت پلی استایرن به عنوان یک کسب و کار؟ Heart قلب یک سیستم ساده و قابل تکرار را برای تبدیل فایبرگلاس به یک محصول مفید ایجاد کرده است و فرصتی برای هر دو مردان و زنان برای ایجاد یک کسب و کار پایدار فراهم می کند و در عین حال کمک به پاکسازی محیط زیست از طریق بازیافت استریو فوم. در قلب گرم، ما با ساخت یک دفتر با آجر فوم ما تجربه می کنیم.

این مقدار پول زیادی برای راه اندازی ندارد و محصول دارای بسیاری از کاربردهای احتمالی است. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که چقدر آسان است، و گام به گام جهت زیر را دنبال کنید.

ایران ورق
بازیافت پلی استایرن
شما می توانید فوم را قبل از اینکه پس از آن پرتاب شود جمع آوری کنید. ساده ترین راه برای جمع آوری بسیاری از پلی استایرن است که با فروشگاه لوازم خانگی ترتیب دهید تا آن را برای شما حفظ کند. لوازم خانگی از رادیو به یخچال و فریزر با بلوک های پلی استایرن بسته بندی می شوند که مستقیم به تخلیه می شوند. فروشگاه ها خوشحال هستند که به شما اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی از چیزهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید. شما همچنین می توانید بسیاری از بستر فوم را در کنار جاده ها و در دفن روستا پیدا کنید. اگر پودر فوم شما جمع آوری شده است چرب است - به عنوان مثال، ظروف غذای قدیمی - یک درام بزرگ پر از آب معطر و آنها را در اطراف آن درهم بریزید. شستشو خوب

بازیافت پلی استایرن
در حال حاضر عرضه فوم پلی استایرن قلب گرم گرم - در یک روز از تخلیه روستای محلی جمع آوری شده است
بازیافت پلی استایرن: سنگزنی
برای استفاده از پلی اتیلن برای تولید سیمان، باید آن را به کوچکترین "سلولها" بشکنید. ما این را "فاز" می نامیم. آن را در همه جا پرواز می کند و همه چیز را می پوشاند. اما اگر فایبر گلاس را به این سلول های کوچک برسانید - مثلا اگر آن را با انگشتان خود به قطعه های کوچک پاره کنید، آجر شما هم با هم نخواهد ماند.

بازیافت پلی استایرن
آجر ناقص ساخته شده از قطعات دست پوسیدگی فوم است
برای نگه داشتن آن ساده، به روش فریز کردن آن را با یک برس سیمی بریزید. شما باید این کار را با نگه داشتن فوم پلاستیکی در یک کیسه زباله پلاستیکی بزرگ و تمیز کردن قلم مو در سطح آن انجام دهید. "فاز" در کیسه جمع آوری می شود.

اگر می خواهید نگاه حرفه ای تر داشته باشید، می توانید یک چرخ دنده مکانیکی ساده بسازید. طراحی خاص بستگی به مواد و وسایل مورد نیاز شما دارد، اما چهار قسمت اصلی وجود دارد: (1) قیف برای فوم، (2) خود دستگاه آسیاب، (3) منبع برق، و (4) "فاز" مجموعه.

قهوه گرم قلب در حال حاضر یک قیف تخته سه لا و یک موتور الکتریکی است، اما با یک قلاب بزرگ و دوچرخه قدیمی آغاز شده است. این دستگاه، یک قطعه از لوله های PVC بود که با ناخن ها آنها را با یک سیگار روشن تر و سپس به PVC تبدیل کردیم. ما شاخه های چوبی را برای انتهای PVC پیگیری کردیم تا بتوانیم یک محور را از طریق آن قرار دهیم و یک کیسه زباله را بر روی انبساط قرار دادیم تا فاز را جمع آوری کنیم.

بازیافت پلی استایرن
شماتیک از قلب صاف گرمکن استریو فوم
بازیافت پلی استایرن
سنگ شکن فشاری گرم قلب از طرح های مختلف ساختمانی ساخته شده است. گمشده کیسه جمع کننده (کیسه زباله ای بزرگ) است که در پایین دستگاه آسیاب می کند.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: